Sivut

lauantai 26. syyskuuta 2015

no jaa


niihh tää kesä jäi normaalisti vähemmälle postailulle, MUTTA tänä kesänä se ei tarkottanu sitä ettenkö olis kuvannut nukkeja!! ja paljon oon kuvannu huhhu täs on kuvasatoa teil

ps sheeta sai peruukkinsa takasin kun rosetta sai uuden isalt
pps leikkasin sitä

ainon fawn ku aino kävi meil mun rippijuhlis
´
sitten olin traconis ja sielt jotai kuvii nukkemiitist jne sryyy en nyt jaks linkkail ketää tunnistatte varmaa kyl 

täs kuva mun ja saran sunnuntain paricossist pluS tosi hieno beast mikä nähtii ja oli pakko ottaa kuva!! sarja siis over the garden wall ja hahmot wirt (minä, punane hattu. et voi erehtyä) ja greg (sara ja jos joku ei tajunnu kumpi noist nii im sorry for ur loss god bless yall)

isakki kuvas tän kuvan saran propist eikös olekin aikamoisen hieno minusta ainakin. :-):-) hienoa tytöä tytsyt
lauantain oltii minä (sam) sara (frodo) isa (pippin) ja aino (merry) hobittiryhmä mut siit mul ei nyt oo tähä hätää kunnollisii kuvii sori nyt vaan

anyway täs parempii ku vii nyt rosetast uudel peruukil jipii


eiköhä tämä ollu tässä moika täl kerttaa

16 kommenttia:

  1. Uuuu~ ihania nukettimia ♡ kaikki on niin nättejä ja tosi hyvä laatusii kuvii nwn sory en osaa kommentoida (lol) ps. eka kommenttii~

    VastaaPoista
  2. luin 'ainon fawn kävi mun rippijuhlis' goals

    BTW SUN UUS KIRJOTUSTYYLI ON 5/5 MAISTUU SALAMI ku paljon chillimpi (ja pobampi!!!!!!!!!) eikä silain miruystävällinen pretentious nääs

    nii ja iha ok postaus.... kai..... hienoa...... jipii.... ice ice babY

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. minustakinntä mä on paljon parempi kirjoitustyli lisäxi ei tarvitse miettiä mit kirjoittaa :-) rude kun et pitänyt postauksestani mitä tämä tämmöinen on olevinaan laitan sinut kirkon pannaan tästä hyvästä hv en oo enäsun kamu

      Poista
  3. Ihana postaus! ~ ♥ Hirmu paljon kauniita nukkeja! Rosetan peruukki on kaunis, sopii hänelle nwn ♥

    VastaaPoista
  4. vähä hieno toi greg-cossi!! sun nuket on aik rumii hyi yäääk meen unfollaan sut instagarmissa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. öö must kyl aik ruma just ja ok idc xD HATERZ GONNA HATE!!!!!!

      Poista
  5. Aivan ihania kuvia ja nukkeja nwn MITÄÄH?? Olisit nyt herranjestas laittasnut ees tämän LOTR fanin takia teiän hobittiryhmästä kuvaan D;; Mun sydän vaan pompahti kun vaan luin sen lauseen. x3 T: Hobitti♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitoksia palajon ja ps jotai selfieit löytyy mun cossig @cluesthetic

      Poista
  6. Niin paljon ihania nukkeja! ♥
    Nyyh, olisin niin halunnut bongata teidät Traconissa! Katsoin kesällä Over the garden wallin ja olisi ollut mahtavaa nähdä nuo teidän upeat cossit livenä! ;_;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. apua kiitti paljon ja höh :( ei kyl ihmekkää ettet huomannu ku oltii nii vähän sunnuntaina conialueel tbh

      Poista
  7. Olipa suloisia nukettimia o3o Alkukuvat oli todella ihania nun Oli varmasti tosi kivaa traconissa :"3

    VastaaPoista
  8. Söpöjä ja kauniita kuvia, ja ihanat nuket sulla <3

    VastaaPoista

Jätä kommentti ja teet minulle hyvän mielen ♥