Sivut

keskiviikko 18. kesäkuuta 2014

En osaa heinää kirjoittaa (lopussa ilmoitus)

^ musiikki päälle


















kiitos otsikosta Ada ja kyllä, kahdelta aamuyöstä on parasta aikaa postata!

Mun bloggaamisesta ei oo oikein tullu mitään lähiaikoina. Vaikka ei oo ollu koulua tai mitään, ei oo vaan tehny mieli oikein koskea nukkeihin tai varsinkaan postata. Kyllä mulla on ollut kesätöitä, mutta ne on epäsäännöllisesti enkä voi laittaa sitäkään tekosyyksi. En tiedä mikä mulla on, voi olla tää ainainen kesän nukkemasis. Jotenkin vaan aina stressaannun ajatellessa "kohta pitäis taas postata ja kuvata kuvatarinaakin". 
Ihan pian (21.6) olis Lizin synttärit ja mun toinen dollyversary. Siihenkin pitäis tehdä jotain erikoista ja niin, musta tuntuu että tää blogi stressaa mua just tällä hetkellä liikaa.

Elikkäs:
Blogi jää tauolle.

En tiedä, miten pitkään olen poissa tän blogin parista. Voi olla, että jo hetken päästä löydän taas itseni postaamasta teille, tai sitten tauko voi olla pidempikin. En halua pakottaa itseäni tekemään postauksia, koska silloin nukkeilu voi alkaa maistua puulta ja voin haluta lopettaa. Postaan kuvia nukeistani teidän takia ja teidän kommentit piristää aina mua ihan hullun paljon. Niinpä kiitän kaikkia teitä, lukijoita, kommentoijia ja myös ihmisiä, jotka lukee mun blogia vaikka ilmankin bloggertunnuksia. 

Kiitos ja näkemiin, milloin taas olen teille uudestaan postaamassa.

- theredappple

16 kommenttia:

  1. Ihana shootti <3 :3 Ja toivottavasti tauko ei oo pitkä ;(

    cheerful-doll.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Ihana shootti, sheeta on söpö :3

    VastaaPoista
  3. Todella ihana shootti Sheetasta. Harmi, että blogisi jää tauolle :(

    VastaaPoista
  4. Oh, en olekkaan ennen huomannut että Sheetan silmäluomissa on pinkkiä, se sopii ihanasti tohon perukkiin awwws naawwws ; 3 ;
    Omnomnom, neitonen on oikea ihanuus tossa vaaleanpunaisessa hattara peruukissa, se on varmaan pehmeäkin *kuvittelee silittävänsä Sheetan peruukkia ja kuinka ihanan pehmeä se on mmmmm* *3*

    Oiih, neitosen vaatteet on _IHANAT_ niin söötti tuo hameen donitsi kangas, oihh mäkin tahdon, ja myös noi sukat ja kengät yhdistelmä tuo lisää sitä älytöntä ihanuutta ja söpöyttä mitä neitonen säteilee ~ ♫
    + Aivan ihania asentoja, osaat posettaa nukkeja upeasti, jaa toka kuva oli varmaan lempparini, se on semmonen vähän erinlainen ja ihanat muokkaukset ja kaikkee nam nam *3*

    Voih, no kesä masis on kuitenkin suht yleistä, ja kannattaa pitää taukoa eikä pakottaa itseään, mutta toivottavasti pääset pian yli masennuksesta ja tulet takaisin tänne naw naw :3

    VastaaPoista
  5. Upeita ja hyvän laatuisia kuvia jälleen. n__n
    Jatka vaan silloin kun taas pystyt. :3

    VastaaPoista
  6. Ihania kuvia♥.
    Toivottavasti innostut taas pian postailemaan. Ja hyvä vaan, ettet pakota itseäsi, sillä nukkeilun kuuluukin olla hauska ja ihana harrastus :3♥

    VastaaPoista
  7. ihana shootti, sheeta on suloinen n ____ n ♥ ja ymmärrän kyllä :)

    VastaaPoista
  8. ihan shootti :) sheeta on tosi söpö ja rakastan sen tota ilmettä silmineen.
    ja, älä ota tressiä blogista, tai nukeista, postaa kun sua huvittaa, tee juttuja fiiliksen mukaan. älä missään nimessä tee nukeista pakkkopullaa. :)

    VastaaPoista
  9. Ihana shootti, sheeta on niin suloinen ♥
    Mulle tulee aina kesäisin aivan sama fiilis, älä kanna stressiä nukkeilusta ja palaa sitten kun innostaa, ei nukkeilun kuulu olla pakkopullaa vaan harrastus n w n ♥

    VastaaPoista
  10. Ihana shootti ♥
    Toi shootti oli niin nätti :3
    Harmi ku tää blogi jää tauolle, mutta ei kai sille mitään voi, jossei postaus ja kuvaus maistu.
    Mutta toivottavasti tää blogi jatkuu taas pian, koska tää on niin hyvä ♥

    Ps. Sheeta on niin Ihanuutta ♥

    VastaaPoista
  11. Nätti shottia:D harmi kun jää tauolle toivottavasti ei kestä ihan koko kesää :(
    Toivon että piristyt tauon aikana;)

    VastaaPoista
  12. Toi musiikki tossa taustalla = se on liika täydellistä hei. En kestä, rakastuin ♥ ;-; toi musiikki oli niin rauhallista ja kaunista, kesäistä ja wäh sopi noihin kuviin ja muutenkin koko postaukseen kuin nenu päähän >u< ! Hyvä valinta, Levin theme piano versiona. *-*

    Ja noi kuvatkin on tosi kauniita ♥ Näissä kuvissa huomasin paremmin ton Sheetan meikinkin tai en ollut ennen tajunnut, että sillä on vaaleanpunaista jopa noissa alaripsissä ! 8D (kuinka sokea mä voin olla hmm) paitsi äsken kun kävin kattomassa siun vanhoja postauksia niin nyt näin niissäkin että Sheetalla on vaaleanpunaista alaripsissä hm ehkä tää oli vaan sellainen hoksaamis kysymys tai silleen xD Mutta pointti on kuitenkin se, että hymyilevät Dalit on edelleen parhaita ja rakastan Sheetan ulkonäköä. Liian hattaraminen ja söpö ;-; ♥♥

    Sen asutkin on tollasia söpöjä wäwäwä. She is too kawaiii (≧∇≦)/ tässä kohtaa musta tuntuu että Sheetan takia näen vaaleanpunaista pelkästään ympärilläni hehehe *-*

    Lemppari noista kuvista taitaa olla mulle toi toka, koska siinä tajusin ton että Sheetalla on vaaleanpunaista alaripsissä ja muutenkin toi koiranpentu katse. Liian syvällinen, iskee suoraan mun sydämeen, tää ei ole reilua Sheeta, oon ihan rakastunut suhun ΘεΘ; Sitten toi auringonvalo ja bokeh tausta, wow ! *____* Kuvakulmat on onnistuneita ja kaikki kuvat, oot hyvä kuvaamaan Oona ´▽`

    Ja yäh oon surullinen siitä kun jäät tauolle ;_____; liikasurullinen, mutta kyllä mä tollasen syyn ymmärrän, koska mulla oli just tollanen tunne just silloin kun koulut loppu ja ihan kesäloman alussa :'c Nuket ei oikein inspannut, oli stressiä tarinan suhteen jne. mutta sitten kun kävin Desussa ja sain kuvattua nukkeilijoiden kaa ja muita kuin omia nukkejani niin silloin se mun inspi yhtäkkiä nousi..mutta toivottavasti tää tauko ei ole pitkä ;3; Mutta sie et saa ottaa stressiä kuvaamisen tai tarinan kanssa ! Mä (ja uskon että siun kaikki lukijat) jaksaa odottaa siun postaavat (: Kuvaat vaan mitä mieli tekee (jos siis edes tekee mieli ;-;') ja sitten postaat kun postaat ! ´ー`

    Mutta toivottavasti nukkemasis lähtee pois ja pyörit kuitenkin täällä bloggerissa vielä, vaikket postaisikaan ´ ▽ `

    VastaaPoista
  13. Ihana shootti & söpön suloisia kuvia! :'3 Harmi että jäät tauolle, mutta toivottavasti palaat taas pian postailemaan c:
    // Hyvä että osaat pitää taukoa, koska mä oon niin outo et en pääse irti koneesta tai mun nukeista :D

    http://kawaiipullipp.blogspot.fi/ ♥

    VastaaPoista
  14. Paljon onnea Liz! <3

    VastaaPoista
  15. Neidit olivat todella kauniita! Käykääs muuten kurkkaamassa blogiani.

    http://our-dollstories.blogspot.com

    VastaaPoista

Jätä kommentti ja teet minulle hyvän mielen ♥