Sivut

perjantai 17. lokakuuta 2014

Yhden karkin tuntivauhdilla


Hei vain!

Vaihdoin Sheetalle ripset ja chipit jokin aika sitten ja nyt olen tyttöön todella tyytyväinen ♥

Tässä onkin tullut postaamisen aihetta. Ensin otetaan alta pois nämä pari kuvaa mitkä kuvasin Sheetasta ja Lizistä kotosalla pari viikkoa sitten :)





Siinä ne olivatkin. 

Minulla tosiaan alkoi syysloma viime viikon perjantaina ja lauantaina lähdimmekin Adan kanssa junalla kohti Helsinkiä. Pasilan asemalla meitä odottikin Alli, jonka luokse olimme tulleet käymään.

Sunnuntaina kävimme Popcult Day tapahtumassa, josta minulla ei ole oikein kuvia, mutta tässä kuva minusta ja Allista cosseissamme. Minä olin Levi (Shingeki no Kyojin) cossissa Allin reppuselässä, joka cossasi Eren Yeageria samaisesta sarjasta :) ererifeels much


Maanantaina kävimme VIP-miitissä Sonjan luona.


Sonjan Yukari, oli täydellistä nähdä tyttö ensimmäistä kertaa livenä ♥

Ainon Aqua. Aivan järjettömän ihana neiti hänkin *^*

Michelle, Sonjan ihanuus ♥

~~~~~

Keskiviikkona oli lähtöpäivä, kävimme kuitenkin ennen junan lähtöä vielä kolmisin kuvaamassa.

Allin Zoé, ikuinen rakkauteni ja yksi lemppareistani Allin nukeista ♥

Allin Isabelle, joka on kyllä ehdä suloisin Tezca ikinä ;-; 

Lisää Allin kaunokaisia, Melinda ♥

Ja tässä vielä Adan tyttö, Kiseki. Neiti kuuluu ehdottomasti yhdeksi lempparilistalleni Eoksista, just look at herrrrr kdjfdjglfdk

~~~~~~

Ja sitten koitti lähdön paikka takaisin kohti Joensuuta. Oli hirveää hyvästellä taas kolmeksi kuukaudeksi, kun seuraavan kerran näämmekin vasta Yukiconissa ;-; jos siis onnistun lipun hankinnassa

Outoa muuten, että postasin kerrankin ajoissa ottaen huomioon, kuinka vähän aikaa reissusta on ;0 Mutta lukijoitahan on vain kerääntynyt, kiitos kaikille lukijoille ja kommentoijille, kun jaksatte piristää! ♥

Erittäin tärkeä info mutta ostin myös uuden tietokoneen, ihanaa postata ja muokata kuvia isolla ruudulla * - *

- theredappple

torstai 11. syyskuuta 2014

Can I make it better, with the lights turned on?

I'm alive.

Mitenkäs tässä näin kävi, että viimeisestä postauksesta onkin vierähtänyt noin 3 kuukautta... bloggaaminen ei ole inspiroinut mua oikein koko kesänä ja Animecon postaus jäikin tekemättä, koska en yksinkertaisesti jaksanut muokata kuvia ja tehdä postausta ja nyt olisi liian jo myöhäistä. en kyllä nytkään jaksais eheh Olen ollut aktiivisempi tuolla instagramin puolella (@theredappple)

Mutta, olen tulossa Tracon 9 tapahtumaan tänä viikonloppuna! 
Minut sieltä löytää siisvousLevi -cossissa (Shingeki no Kyojin/Attack on Titan) ja olen lauantaina gosun nukkemiitissä Sheetan kanssa :) En muuten kanniskele nukkea enkä kerennyt ottaa tunnistuskuvaa tänne, mutta liikun lauantaina ainakin Allin kanssa. Sunnuntaina liikun Krista Lenz/Historia Reiss -cossissa (SnK/AoT) ja liikun ainakin Adan kanssa.
Jos tunnistat minut, saa ja pitää tulla moikkaamaan! Ainakin sitten siellä miitissä. (olen noin 160cm jos se auttaa)

Mutta eipä siitä sitten sen enempää, toissapäivänä paistoi aurinko ulkona niin kauniisti, että oli pakko mennä ottamaan pari kuvaa.







Nämä ei olleet mitenkään ihmeellisiä, mutta ilmoitinpahan etten ole kuollut!

Ja vielä: Apua miten teitä lukijoita on tullut noin paljon lisää vaikka olen taukoillut?? Kiitos kaikille uaaaa ;-;

- theredappple